Ako dáta využívame pre marketingové účely?
Pre marketingové účely spracovávame Vaše kontaktné údaje, ktoré nám vyplníte pri objednávke, registrácií či pri prihlásení k odberu obchodných oznámení, a ktoré využívame k zasielaniu obchodných oznámení a k väčšej relevantnosti nami zasielaných oznámení. Snažíme sa, aby Vás informácie od nás bavili a boli vám inšpiráciou, preto je pre nás dôležité poznať Vašu reakciu na tieto oznámenia, a preto si spätnú väzbu od nich uchovávame. Odber našich obchodných oznámení samozrejme môžete kedykoľvek odhlásiť alebo si zmeniť frekvenciu ich zasielania, napríklad v zákazníckom profile. Po úplnom odhlásení (zo všetkých informačných kanálov) už nebudeme Vaše kontaktné osobné údaje využívať k zasielaniu obchodných oznámení.
Aby sme Vám mohli sprostredkovať čo najpríjemnejší zákaznícky zážitok a aby sme mohli neustále zlepšovať naše služby, ukladáme si dáta, ktoré nám pomáhajú zisťovať čo konkrétne Vás u nás zaujíma, čo sa Vám páči. Nechceme Vám ponúkať tovar, ktorý Vás nezaujíma a nie je vo Vašom štýle. Chceme Vás naopak upozorňovať na novinky od Vašej obľúbenej značky alebo na zľavy vo Vami preferovaných kategóriách. Preto potrebujeme okrem iného vedieť, čo si na našom webe najčastejšie prezeráte, čo objednávate, čo nakupujete alebo aj to, aký tovar vraciate a prečo.
Na základe informácie, čo Vás v našom obchode najviac zaujíma, Vás zaraďujeme do rôznych skupín (napríklad podľa obľúbenej značky, kategórie, ceny, veľkosti at’d.), ktorým sme potom schopní zasielať presné informácie o našich špeciálnych ponukách. Nechceme, aby Vás naše obchodné oznámenie obťažovali, preto sa ich snažíme čo najviac upresňovať a „šiť“ ich Vám priamo na mieru. Toto by bez spracovania dát o Vašich návštevách na webe, objednávkach, nákupoch a reakciách na naše marketingové kampane nebolo možné.
Pre zlepšenie našich služieb potrebujeme taktiež vedieť kedy a kde nakupujete a kedy a kde si tovar najčastejšie vyzdvihujete. Vďaka tomu sme schopní Vám zasielať obchodné oznámenia v čase, kedy sa Vám to najviac hodí, alebo sme schopní Vám odporučiť najvhodnejší čas pre vyzdvihnutie objednávok na Vašej obľúbenej Výdajne.
Váš názor je pre nás dôležitý a je naším hnacím motorom. Spätnú väzbu, ktorú od Vás obdržíme, najčastejšie formou odpovedí na otázky z dotazníkov, si preto starostlivo uchovávame. Zaujíma nás, ako ste spokojní s našim tovarom, webom, prepravcami, Výdajňami a mnoho ďalšieho. Rovnako tak potrebujeme sledovať používanie zľavových voucherov, ktoré u nás uplatníte. Snažíme sa tým ochrániť nás i Vás pred ich zneužitím a zároveň nám to umožňuje operatívne riešiť problémy s voucherami s pomocou zákazníckeho centra.
Taktiež Vás chceme odmeňovať za vernosť a poďakovať Vám tak za priazeň, ktorú nám dlhodobo prejavujete. Aby sme vedeli, na ktoré zo špeciálnych benefitov máte nárok, musíme okrem iného vedieť, v akej hodnote u nás objednávate a nakupujete tovar, koľko z objednaného tovaru vraciate a ako dlho ste už naším zákazníkom. Je v našom oprávnenom záujme obchodníka sledovať tieto informácie u jednotlivých zákazníkoch, najmä ak Vám na základe takéhoto sledovania dokážeme ponúknuť podstatné výhody a oceniť tak Vašu vernosť.
Všetky osobné údaje použité v marketingu využívame z právneho titulu oprávneného záujmu a pre marketingové účely ich uchovávame po dobu 5 rokov od Vašej poslednej objednávky.
Pretože sme si vedomí toho, že údaje o tom, čo konkrétne Vás u nás zaujíma, čo sa Vám páči a Vaša spätná väzba na zasielanie obchodných oznámení môžu byť vnímané ako citlivejšie dáta, uchovávame ich len po dobu 2 rokov od doby, kedy tieto dáta získame.